- Cégismertető
- Hírek
- Blog
- Szolgáltatások
- Személy védelem
- Élőerős szolgálatások
- Biztonságtechnika
- Tudnivalók
- Díjtalan ajánlat kérés
- Kapcsolat
A projekt címe:
Komplex infokommunikációs fejlesztés a „NYUGALOM” Biztonsági és Vagyonvédelmi Szolgáltató Kft -nél
A szerződött támogatás összege: 9 907 260 Ft
A támogatás mértéke (%-ban): 40%
A projekt befejezési dátuma: 2020.07.31.
Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00865
A projekt tartalmának bemutatása: Pályázatunk keretében egy integrált vállalatirányítási rendszert szereztünk be, amely többféle dolgozói csoport munkarutinjába beépült a bevezetése a megfelelő betanítás után történt meg. A hatékonyság növelésének egyik fontos alapeleme a korszerű informatikai megoldásokkal támogatott üzletvezetés. Fontos számunkra, hogy a bevezetésre került rendszer figyelembe vegye vállalkozásunk egyedi elvárásait, ezért a fejleszteni kívánt célterületeket úgy választottuk ki, hogy a kapcsolódjanak meglévő munkafázisainkhoz, ill. elősegítsék azok egyszerűbb kivitelezését. A projekt során egy hibrid (felhőlapú és helyben telepített) megoldású rendszer bevezetésével fejlesztjük cégünk belső működését. A felhő alapú szolgáltatások esetében 7 célterületet jelöltünk meg:
A munkafolyamat irányítási rendszer alkalmazásával megtervezhetővé, automatizálhatóvá illetve nyomon követhetővé válnak a munkafolyamatok. Sablonok létrehozásával előre definiált folyamat láncolatok hozhatók létre. Határidők, költségek beállításával tervezhetőek. A dolgozóink napi munkavégezésének megkönnyítése okán, valamint a hatékonyabb belső kommunikáció és dokumentációk kezelése végett lettek kiválasztva a HR, a Táv és csoportmunka és Iratkezelés modulok. A HR modul a cég munkavállalóival kapcsolatos HR adminisztrációs feladatok időigényének csökkentését, az adatok egységes rendszerben való kezelését, a könnyebb átláthatóságát támogatja. A Táv-és csoportmunka a cégen belüli hatékony információáramlást és a hibakezelés optimalizálásának biztosítását támogatja, valós idejű kommunikáció lehetőséget, osztott információs bázist biztosít a felhasználóknak. A működésünk során keletkezett számos dokumentum, bizonylat rendszerezett nyilvántartásában segíti munkánkat az Iratkezelés modul. Manapság a vállalatok életében elengedhetetlen fejlődési út a digitalizálás és a tudás fejlesztés, ezért is vezettük be a Tudásmenedzsment modult, mely által dolgozóink hozzáférhetnek az aktuális tudásanyaghoz, valamint a céghez kapcsolódó dokumentumokhoz. A szolgáltatásmenedzsment alkalmazásával lehetővé válik a szolgáltatási stratégia alkalmazása, a szolgáltatás tervezése. Így portfólió és katalógus kezelésére, kialakítására és a környezet menedzselésére is van lehetőség. A CRM partnerekkel való kapcsolattartást, árajánlatok egyszerű elkészítését, vevői rendelések kezelését, és az értékesítési folyamat támogatását biztosítja.
A helyben telepített modulok esetében 3 modult vezettünk be, melyek az alábbi funkcionális területekre fokuszálnak:
A Kontrolling a vezetőség munkáját támogatja és segíti a vállalati döntéshozatalt. A Logisztika lehetőséget biztosít a raktár és készlet hatékony kezelésére, az árlista naprakész nyilvántartására, ill. a leltár még pontosabb elkészítésére. Az iWise mobil alkalmazás segítségével okostelefonon is hozzáférhető a rendszer a felhasználók számára, megkönnyítve a rendszerhez való hozzáférést, alkalmazkodva a XXI. századi körülményekhez.
A rendszer kiépítése a kivitelező feladata, melyet szolgáltatások keretében vettünk igénybe, mely tartalmazza a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást.
A projekt keretében hálózati és hardver eszközöket is beszereztünk, melyek a rendszer kiépítését és megfelelő használatát segítik.
Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése) is.
NYUGALOM Kft. 8200 Veszprém, Szabadság tér 2.
Tel.: 88/577-050, Fax: 88/577-053, E-mail: nyugalom@nyugalom.hu